úterý 25. srpna 2015

Zdravý životní styl?

Tyto tři slova my byly donedávna jen pro smích. Lidi, kteří jsou už skoro králíci. Ovesné kaše všude kam se podíváš… Upřímně, vždycky sem spíš preferoval párek :D . Před dvěma měsíci se stal zázrak, a já jsem pomalu, ale jistě najížděl na zdravou stravu a na zdraví životní styl.

Zásadní příčina této změny byla asi ta, že jsem se odstěhoval od rodičů. A byla to otočka o 150%. Nastěhoval jsem se se svou přítelkyní do bytu, poblíž vzpírárny. A hádáte správně, já jsem neměl přehled o tom, kolik bílkovin, sacharidů, nebo podobných věcí mi chybí. Čekal jsem, že se dozvím, že žeru jako prase, tak, jak mi to rodiče doma dlouhou dobu tvrdili, opak byl pravdou. Dostal jsem seřvané na tři doby, že jak je možné že nejím a že s takovou budou výkony stát za hovno. Ani jsem si nic nerozmýšlel, protože argumenty byly jasné. Najel jsem velice pomalu na zdravější stravu.
Aby bylo jasno, začátek byl opravdu pomalý. První záludný úkol byl dostat do mě aspoň porci zeleniny denně. Navyknout si na zeleninu nebyl problém. Trošičku jsem, ale měl strach z TOFU. Ano klučina, který se cpal masem, bůčkem a ovárkem, prostě samýma dobrotama má jíst tofu. Ke svému velikému překvapení jsem zjistil, že tofu, když se umí upravit je fakt dobré. Komu právě blikla hlavou myšlenka: „Bože, ona z něj udělala vegetariána!“ Tak buďte úplně klidní, oba milujeme masíčko a dopřáváme si i kvalitní maso.
Nejtěžší krok jsem udělal až tuto neděli. Nevím jak je to možné, ale doopravdy jsem si spolu s mou drahou dobrovolně udělal kaši. Ano KAŠI! Toho jsem se bál nejvíce. Je to hnusné, vypadá to jak špatně rozmíchaná sádra a budu mít po tom maximálně zácpu.  Že se opravdu láduju kaší, mi došlo, teprve když jsem dojídal poslední sousto a s úsměvem na tváři, jsem odkýval, že si zítra dám zase.
Jo a možná, pro úplné fanatiky je tohle strašně vtipné, ale opravdu si makra nepočítám a klidně si dám i džus. Takové věci mě vážně netíží. Důležitým cílem pro mě je spíše dopracovat se k tomu, abych jedl dostatečné množství jídla, které ovlivňuje můj výkon a neshazoval.


No a to se mi zatím daříJ. A co vy, jak jsem na tom, se zdravou stravou? A proč jste s ní vlastně začaly? 

Žádné komentáře:

Okomentovat